Beröm...

Varför är det så svårt att ta emot beröm?!?
Jag har blivit mycket bättre på det än vad jag har varit men tydligen så märks det ändå att jag inte gärna vill lyssna!

En motionär sa idag till mig att det tar henne ca 45 minuter längre att köra ut till Hofterup (och hem...) och till mitt pass än att gå på det passet som ligger mycket närmre. Och det är ju väldigt bra beröm eller hur?!
Jag tror att jag har lite svårt att fatta (fortfarande!!!) att folk gärna vill komma på MITT pass!!!
Varför ska det vara så himla svårt att fatta?!? Blir nästan lite förbannad på mig själv! ;-)
Nä, skärpning!!!!

Under tiden som jag nu sitter här vid datorn och bloggar med ett stort glas chokladmjölk och försöker varva ner så försöker jag planera träningen under påsken! Det finns ju inte lika många pass att välja på som vanligt. Men gymmet har ju faktiskt öppet en hel del! Det enda som är helt säkert är att jag ska vara med på Live-jympan på annandagen! Ska bli väldigt intressant att jympa till live-band! =)





Vill man ha ägg, får man finna sig i kacklet.
Källa: Latinskt ordspråk


Ha det bra!

Christina

0 kommentarer