Varför tränar du??



Funderar lite över varför jag tränar....
  • För att må bra.
  • Umgås med andra människor
  • För att det är roligt.
  • Bli starkare
  • Kunna äta gott!
Varför tränar du???
Skriv gärna en kommentar. Vill du inte att jag ska publicera den så skriv det också för då låter jag bli!
Jag tycker bara att det hade varit skoj om du vill skriva varför du tränar! Eller kanske, varför du inte tränar!
Skriv gärna också vad det är du tränar och om du tycker att nåt är jättetråkigt eller jättekul!!!
Själv tycker jag att spinning och IW är/känns förbaskat tradigt (har dock inte provat IW men det känns ju absolut inte särskilt upplyftande....) medan jympa och styrketräning är jätteroligt!!! =)

Idag har jag tränat!! Var på ett bas-pass på F&S Malmö!
Och vilken kick jag fick!!! Helt otroligt! Och ledaren är verkligen inspirerande!!
Kanske för att hon är en sån ledare som jag själv vill vara! Bjuder på sig själv, sprider glädje och viktigast "ALLA SKA TRIVAS". =)))
Tack J för en trevlig start på söndagen!!!



Ingen behöver ett leende så mycket som den som inte själv har något att ge.
Källa: Okänd


Titta gärna ute till höger i min blogg! Där finns en fråga om ni tycker att jag ska starta min egen MySpace-sida eller inte. Snälla, rösta på vad ni tycker! Jag är så himla velig....=/

Idag har jag också bokat biljetter till Malena Ernmans julkonsert i Malmö!! Ska gå tillsammans med en väldigt god vän som jag har lärt känna via Optimistkören!!
Ska även boka biljett till Cecilia Bartolis framträdande!! Mycket pengar men upplevelsen är garanterat värt det!!

Nu har jag tagit nya tag med att leta musik igen!! Till två julpass ska jag hitta musik!!! Det ena passet är vi dock två om så 1½ pass kanske är mer rätt att säga....
Har även hittat en hel del till nästa termin dock ingen riktigt bra startlåt ännu....


Ha det bra!!

Christina
1 kommentar
Tiigerlilja

Jag tränar för att kroppen mår så mycket bättre och för att hålla mig i någorlunda shape :p