"Premiär" för tredje gången!

Ja, då har man kört alla premiärerna nu! Tre pass blev det den här veckan. Två var "mina" och så ett vik.
Passet börjar sitta någorlunda. Ändrade nån rörelse i tisdags men idag körde jag nog ganska exakt som i tisdags. Några gånger till sen kan man väl våga lägga bort sina "gubbar", eller?!
Tycker faktiskt att jag kommer ihåg det ganska bra redan men risken kommer ju sen när man inte koncentrerar sig på vad som komma ska...

Imorgon är det fredag och givetvis sånglektion. Just nu känns det som om det är en förkylning på gång och det är ju j-ligt trist i så fall. Visserligen känner jag mig bättre nu än innan jag jympade så den kanske har blivit bortskrämd?!

Var ju hos tandläkaren idag. Han ville ta några extra bilder och kolla ordentligt men tydligen är tandroten sprucken så den ska dras ut. Han hade gärna gjort det idag men då jag sa att jag skulle leda jympa senare på kvällen så bestämde han att det fick vänta. Visade sig att tandsköterskan också tränade på Friskis så då blev det en massa träningsprat istället. Jag som hatar att gå dit fick faktiskt en ganska angenäm upplevelse. Så även om tandläkaren är ny för mig (min gamla gick i pension) så känns det faktiskt helt ok att gå dit igen om en månad! Inte dåligt för nån med tandläkarskräck eller hur?!?


Ha det bra!!

Christina

0 kommentarer