Anställningsintervju

ja, så var det då dags för anställningsintervju! Var väldigt längesen jag satt på den här sidan bordet.
Tur att det var tidigt på förmiddagen/morgonen så jag slapp gå och fundera på det hela dagen. 
Jag har gått igenom intervjun igen så här i efterhand och kan nog säga att jag hade sagt samma sak även om jag hade fått enandra chans. Jag var mig själv helt enkelt! Är det sedan så att dom inte vill ha mig så är det inte rätt jobb för mig heller! Men bara att få möjligheten att komma på intervju känns bra och det är en väldigt bra erfarenhet! 
 
Men efter lunchen var det som om luften gick ur mig fullständigt! Kände mig totalt slut! 
Tur att jag skulle leda jympa direkt efter jobb! Lunna pågar! Drygt 25 pågar (gubbar?!) jympade med mig! Såg ut som om dom hade roligt och kommentarerna efteråt bekräftade det! En man sa "det här var ett riktigt bra pass! Och jag har gjort det här i 44 år så jag vet det!" :)
 
Just nu ligger jag i soffan och slappar. Försöker få ihop texten till duetten inför morgondagens sånglektion! Skärpning Christina!!! Det här ska du väl för f** klara av! Fixade du italienskan så ska detta också gå!!
0 kommentarer