Lika svårt varje gång!

Lika svårt varje gång när jag ska lyssna på en inspelning av mig själv från en konsert! Fick en inspelning från söndagens konsert mailad till mig igår och det dröjde till eftermiddagen idag innan jag liksom vågade lyssna. Att se mig själv är ännu värre! 😱
Men nu har jag lyssnat iaf! Och jag måste säga att jag faktiskt är nöjd med min prestation! Hade en helt annan upplevelse och känsla av det i söndags men nu när jag lyssnar så lät det ju inte så tokigt ändå! 
Vill du lyssna så är länken här:
http://youtu.be/rD1FXzaUW2c

Idag har det varit högmässa! Trevligt att se mycket folk i kyrkan. Och intressanta kommentarer från bänkgrannarna om min sång! 😄😉
Kyrkkaffe efteråt också. 👍

Imorgon går färden till Stockholm och Tietos användarträff. Vi hoppas på att det inte kommer att ligga några träd på vägen när vi kör till Sturup och att vinden har mojnat rejält tills vi ska lyfta kl 6.45. 
0 kommentarer